Aug 9, 2012

Maybank Debit Card

hey yo and peace be upon you

aku dah lame teringin nak buat debit card.. mcm cool je bile gune debit card ni.. tak perlu bersusah payah keluarkan cash bile nak bayar..keluarkan debit card and done.
sbg contohnya, kite pergi kedia runcit Ah Seong.. kite beli kopok super ring, keluarkan maybank debit card, Ah Seong swapkan card tu dan habis cite.. nilai super ring itu akan ditolak terus melalui baki dlm akaun bank kite..
so tadi aku pergi la maybank yg terdekat.. aku nak la apply cherry card seperti ini..


aku dah berkobar2 nak dpt kad yg secomel ini.. tapi last2 akak tu ckp card cherry ni dah habis dan akan digantikan dgn card ini.. *dia pergilah ambik card tu and aku tertunggu2 card mcmne la yg dibawanya..
and guess what.. =) check this card below here..


aku melompat dgn girangnya bile dpt card ini..actually melompat dlm hati je ^v^ tak sangke aku dpt card manutd ini..mmg bertambah hardfan la aku lepas ini hohoho..
peace.





*nota alp : GGMU - glory glory maybank united =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop